Subject: FW: Võrgu ümberehitus kliendi soovil, , Pärnu linn, Pärnu maakond
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Ruth Koppel" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 15:28:06 +0300

Tere

Palun registreerida Ruth Koppel’ile menetlemiseks.

Delta viit 7.1-2/25/11354-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, August 4, 2025 7:04 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: FW: Võrgu ümberehitus kliendi soovil, , Pärnu linn, Pärnu maakond

Tere,

Saadan korrigeeritud projekti.

Lugupidamisega,

Artjom Rem

Edites OÜ

5519496

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 4, 2025 1:31 PM
To: 'Ruth Koppel' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Võrgu ümberehitus kliendi soovil, Paide mnt 14 Paikuse alev, 
Pärnu linn, Pärnu maakond

Tere,

Saadan korrigeeritud projekti.

Lugupidamisega,

Artjom Rem

Edites OÜ

5519496

From: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 23, 2025 12:39 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Võrgu ümberehitus kliendi soovil, Paide mnt 14 Paikuse alev, 
Pärnu linn, Pärnu maakond

Tere!

Transpordiamet ei saa nõustuda lahtise kaevega nii lähedal riigiteele, palun 
näha ette kogu ulatuses kinnine kaeve ja viige puurimiskaevikud kaugemale 
riigiteest sest praeguse lahenduse puhul saab ilmselt riigitee katte serv 
kahjustada.

Transpordiameti 
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> 
Nõuete järgi kaugused märgikonsoolidest ja valgustimastidest vaadake ka üle.

Lõpetan pragu menetluse kuna lähen puhkusele. Uus lahendus palun saata 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 22, 2025 4:41 PM
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Võrgu ümberehitus kliendi soovil, Paide mnt 14 Paikuse alev, 
Pärnu linn, Pärnu maakond

Tere,

Saadan korrigeeritud projekti.

Lugupidamisega,

Artjom Rem

Edites OÜ

5519496

From: Ruth Koppel < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 15, 2025 12:12 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Võrgu ümberehitus kliendi soovil, Paide mnt 14 Paikuse alev, 
Pärnu linn, Pärnu maakond

Tere!

Olete Transpordiametile kooskõlastamiseks esitanud elektrivõrkude 
ümberehituse projekti Paikuse alevikus.

Tehnovõrgud on projekteeritud riigiteede nr 59 Pärnu-Tori tee km 2,49 – 2,55 
tee kaitsevööndisse.

Oleme tutvunud esitatud materjalidega (seletuskiri, joonised) ja palume 
projekti täiendada vastavalt järgmistele märkustele:

1.            Projekteerimisel tuleb arvestada Transpordiameti tüüpnõudeid: 
„ 
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> 
Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“ (edaspidi Nõuded).

2.            Projekti asendiplaanil peavad olema ära näidatud avatud kaeve 
korral ehituskaeviku piirjooned ning nende kaugused iseloomulikes kohtades 
(teekatte servast).

3.            Kinnisel meetodil kaabli paigaldamissügavus võiks olla min 1,2 
m

4.            Vaadata üle avatud kaeviku kaugused valgustusmastidest ja 
liiklusmärkidest.

Kooskõlastame projekti kui see on täiendatud vastavalt märkustele.

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, July 7, 2025 7:15 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Võrgu ümberehitus kliendi soovil, Paide mnt 14 Paikuse alev, Pärnu 
linn, Pärnu maakond

Tere,

Edites OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel  võrgu ümberehituse projekti 
kinnistul Paide mnt 14, Pärnu linnas. Saadame Teile projekti ülevaatamiseks 
ja kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Artjom Rem

Edites OÜ

5519496

 <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Никаких вирусов. 
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avg.com